sábado, 29 de marzo de 2008

Recordatorio: Conferencia sobre los Derechos Humanos hoy lunes 31



Esta tarde (lunes, 31 de marzo), va a tener lugar la Conferencia "60 años después: los derechos humanos más allá de la ONU" a cargo de Jaume Sanllorente, fundador y director de Sonrisas de Bombay.
La charla, que empezará a las 18 horas en al auditorio del Il.lustre Col.legi d'Advocats de Barcelona (C/ Mallorca, 283) inaugura el XXVI Curso de Derechos Humanos organizado por el Institut de Drets Humans de Catalunya (IDHC), que ha elegido a Sanllorente para pronunciar la conferencia conmemorativa del 60 aniversario de la Declaración Universal de los Derechos Humanos.




El acto contará con la presencia de Jaume Saura, presidente del IDHC; Sílvia Gimenez-Salinas, decana del Col.legi d'Advocats de Barcelona; David Minoves, director general de Cooperació al Desenvolupament i Acció Humanitària de la Generalitat de Catalunya; y Xavier Badia, director de la Oficina de Promoció de la Pau i els Drets Humans de la Generalitat de Catalunya.




3 comentarios:

???? dijo...

Hola,
Volia comentar que vaig tenir la fortuna de poder asistir a la conferencia ahir.....i .....va ser IMPRESIONANT....escoltar a Jaume, una persona de apeu que podríem ser qualsevol de nosaltres....
No té paraules l'enorme emoció i empenta que transmet per que treiem el millor de nosaltres cap a l'exterior....crec que tots tenim un gran cor però sovint l'emboliquem per que pensem que així som més "competitius en aquesta societat" ....és mentida quan més transparent i obert mes coses ens caben dins d'ell!!!!

Gràcies Jaume

PD: Perdona per la meva gran ignorancia i dificultat d'expressió...

Anónimo dijo...

Seria interesante que cuelguen de este blog la transcripción de lo comentado ayer por Jaume en la conferencia sobre derechos humanos, porque no todos pudimos asistir.
Gracias

SONRISAS DE BOMBAY dijo...

Estimada Susana,

Moltíssimes gràcies per les teves paraules de felicitació! Les transmetrem a en Jaume i de ben segur les rebrà amb alegria.

Una forta abraçada!

p.d: No ens has de demanar disculpes! Són una reflexió molt interessant!


Querido Javier,

Muy pronto tendremos una seccíón en la web donde se podrán leer todas las charlas, intervenciones y ensayos escritos por Jaume en este último año para distintas universidades e instituciones.

¡Un fuerte abrazo y esperemos que te guste!


Departamento de Comunicación
Sonrisas de Bombay
comunicacion@sonrisasdebombay.org